آزمونک آنلاین و همین طور آزمون های جامع طراحی شده در موسسه زودبیست میتواند شما رو آماده هر نوع آزمونی کرده و انواع تیپ سوال های مختلف رو نیز در این آزمون ها با شما کار کرده تا دیگه مشکلی در کنکور و آزمون های خودتون نداشته باشید. برای دیدن برنامه راهبردی آزمون های زودبیست میتونید وارد  👈 مرکز آزمون 👉 بشید.

مقدمه

از سال‌های گذشته تا کنون امکانات موسسات و سایت‌های کنکوری برای دانش آموزان سال دوازدهمی بسیار پیشرفت نموده است و روز به روز نمونه‌های جدیدی از آن رونمایی می‌شود که دانش آموزان می‌توانند بر اساس علاقه مندی خود هر یک را برگزینند. یکی از مواردی که بدین منظور طراحی شده است آزمونک‌های آنلاین می‌باشد که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

 آزمونک آنلاین

آزمونک آنلاین سامانه‌ای می‌باشد که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد که بتوانند در آزمون‌های آزمایشی که دوست دارند شرکت کنند و نتایج آن را به صورت آنلاین مشاهده کنند. این آزمون‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود و دانش آموز برای شرکت در آن لازم است که از اینترنت استفاده نماید. این برنامه‌ها به صورت امنیتی و برنامه نویسی شده طراحی شده اند و نهایت اصول امنیتی را برای این امر دارا هستند.

 آزمونک آنلاین با زودبیست

آزمونک آنلاین زودبیست نرم‌افزاری است که می‌تواند توانایی‌ها و دارایی‌های صدها هزار شرکت کننده را همزمان بسنجد و از لحاظ سرور این امکان را دارد که بتواند سیستم‌های متعدد را از لحاظ پشتیبانی و مدیریت کنترل نماید.  شما با شرکت در این آزمون می‌توانید با سوالات پرتکرار آشنا شوید و باسلایق طراحان متعدد نیز ارتباط حاصل کنید.
پس از پایان آزمون نمره شما نیز توسط نرم‌افزار به شما اعلام می گردد و شما در مدت زمان کم می‌توانید یک آزمون خوب را تجربه کنید و نتایج آن را در کسری از ثانیه مشاهده نمایید.

 چرا از آزمونک آنلاین استفاده کنیم

آزمون های آنلاین

همانطور که می‌بینید آزمون‌های کاغذ و قلمی در حال منسوخ شدن هستند. این امر به علت گران شدن کاغذ و احترام به محیط زیست بیشتر به صورت الکترونیکی دنبال می‌شود. این ساختار نوآورانه موجب می‌شود که بدون به هدر دادن کاغذ آزمون را تجربه کنیم که می‌توانیم نتیجه آن را در مدت زمان کوتاه دریافت کنیم.
با استفاده از آزمون‌های آنلاین می‌توانیم هزینه کمتری را برای خرید و یا تکثیر سوالات به صورت کاغذی پرداخت کنیم. این امر می‌تواند هم از لحاظ اقتصادی به شما کمک کند و هم موجب شود که شما تعداد سوالات بیشتری را حل کنید و مهارت بیشتری در تست زنی پیدا کنید.

 سیستم آزمونک آنلاین زودبیست

این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که به کمک آن می‌توان آموزش الکترونیکی را انجام داده و آزمون آن را نیز به همین ترتیب برگزار کرد. سیستم آزمونک آنلاین یک ابزاری می‌باشد که با در نظر گرفتن اصول امنیتی می‌تواند سوالات مربوط به هر شخص را تنها با همان آی پی نمایان کند و از تقلب جلوگیری کند. در صورت قطعی اینترنت و یا کند شدن آن آزمون نیز قطع نمی‌شود و شما می‌توانید به انجام آن ادامه دهید.

آزمونک آنلاین چه مزایایی دارد

در این قسمت با برخی از مزایای آزمون های آنلاین آشنا می شویم.

 کاهش هزینه برگزاری آزمون

برگزاری آزمون هزینه دارد و برگزاری آن به صورت آنلاین می‌تواند کمی اقتصادی و یا مقرون به صرفه‌تر باشد. برگزار کنندگان آزمون‌های تحصیلی می‌دانند که این امر هزینه‌هایی از قبیل مراقبت و تکثیر کاغذ تصحیح اوراق و غیره را نیز دارد.
در صورتی که بخواهیم آن را به صورت آنلاین برگزار کنیم همه موارد فوق تنها به کمک نرم‌افزار آزمونک آنلاین انجام می‌شود و شما با داشتن نرم افزار می‌توانید تمامی امور مذکور را پشتیبانی کرده و یک آزمون موفق را برگزار کنید.
موسسات مختلف به صورت هفتگی و ماهانه آزمون های متعددی را برگزار می‌کنند که به منظور سنجش عملکرد دانش آموزان و کلاس درس می باشد. این موسسات نیز می‌توانند از آزمونک آنلاین استفاده کنند. موسسات کنکوری نیز از این قاعده مستثنا نیستند و می‌توانند برای بررسی دانش آموزان خود و برگزاری آزمون‌های سنجش آزمایشی از این تکنولوژی استفاده کنند.

ویژگی‌های آزمونک انلاین

ازمونک های آنلاین زودبیست

 عدم حضور فیزیکی

یکی از آپشن‌های برگزاری آزمون آنلاین این است که داوطلب می‌تواند در هر کجای که هست این آزمون را انجام دهد و لازم نیست که خود را به حوزه برگزاری امتحان برساند.

 عدم نیاز به فضا

برگزاری هر آزمون به فضای معینی نیاز دارد که لازم است برگزار کنندگان آزمون به فکر آن باشند. با استفاده از آزمون آنلاین دیگر نیاز نیست که فضایی را بدین منظور تهیه نمایید.

 جلوگیری از تقلب

این نرم افزار این امکان را دارد که برای هر شرکت کننده سوالات متعددی را نمایان کند و افراد سوالات مختلفی را با یکدیگر داشته باشند.

 استفاده از فایل های چند رسانه ای به زمان سنجی دقیق

با آزمون های آنلاین می‌توان زمان‌سنجی را به صورت تخصصی‌تر و دقیق تر در پی گرفت. آزمون‌های آنلاین زمان معینی را برای آزمون دارند که توسط برگزار کننده آزمون مشخص می‌شود این زمان در قسمت بالایی صفحه نشان داده می‌شود و پس از پایان سوالات از روی صفحه محو می‌شود و داوطلبان دیگر فرصت پاسخ دادن به این سوالات را پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین تمامی داوطلبان زمان مشترکی با یکدیگر تجربه می‌کنند و شرایط یکسانی برای آزمایش دارند.

 قابلیت ذخیره سازی

این آزمون ها نمره داوطلب را در هر آزمون ذخیره می‌کند و شرایط پیشرفت و پسرفت بی را توسط یک نمودار به وی نشان می‌دهد.

 امکان برگزاری آزمون به صورت نامحدود

برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین بسیار آسان می‌باشد و برگزار کنندگان می‌توانند تعداد آزمون‌های بیشتری را نسبت به حالت حضوری برگزار کنند؛ زیرا هم وقت کمتری می‌برد و هم هزینه کمتری را نیاز دارد.

 صرفه جویی در زمان

با استفاده از آزمون‌های آنلاین می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و دیگر زمانی را به رفت و آمد به محل آزمون اختصاص ندهید و از آن زمان برای مسائل از پیشرفت و ترقی خود استفاده کنید.

 اعلام نتیجه بلافاصله بعد از آزمون

با شرکت در آزمون‌های آنلاین دیگر لازم نیست هفته‌ها منتظر نتایج آزمون بمانید. شما بلافاصله بعد از آزمون می توانید نتیجه آزمون خود را بر روی نمایشگر خود مشاهده کنید و روند پیشرفت و یا پسرفت تحصیلی خود را توسط نمودار مشاهده کنید.

 دسترسی سریع به جواب های آزمون

با استفاده از این روش می‌توانید به آسانی پاسخ‌های سوالات را بعد از آزمون مشاهده کنید عمدتاً بعد از اتمام مدت زمان آزمون، پاسخ‌های تشریحی و جواب‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما می‌توانید پاسخ نامه آن آزمون را دانلود نموده و اشتباهات خود را با استفاده از آن بسنجید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.

 مدیریت زمان

با نمایش زمان باقی مانده پاسخگویی به سوالات می‌توانید زمان خود را مدیریت نموده و با تمرین و تکرار آن را در جلسه اصلی کنکور سراسری نیز بیان کنید.

 افزایش راندمان درسی

این شیوه از آزمون جعبه رقابتی میان دانش آموزان را بیشتر برمی‌انگیزد می‌تواند منجر به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود.

 افزایش امنیت

آپشن هایی در این آزمون ها طراحی شده است که می‌تواند امنیت بیشتری را برای دانش آموز و برگزارکننده آزمون فراهم کند. و این امر یکی از مهمترین ویژگی های آزمون های آنلاین به شمار می‌رود.

 مزیت آزمون‌های آنلاین

  • سرعت بسیار بالای سیستم
  • ارائه پشتیبانی از آزمون های تشریحی و تستی
  • امنیت بسیار بالای نرم افزاری
  • پاسخگویی همزمان به بیشترین تعداد شرکت کننده در واحد زمان معین
  • امکان شرکت در آزمون از طریق انواع سیستم
  • امکان تعریف سوالات معین برای دروس متعدد
  • امکان طراحی نظرسنجی در پایان آزمون
  • امکان مشاهده کارنامه پس از اتمام آزمون
  • امکان مشاهده پاسخنامه بعد از اتمام آزمون آنلاین
  • امکان پرداخت آنلاین هزینه‌های آزمون
  • امکان مشاهده پروفایل کاربری و سابقه شخصی
  • امکان انتخاب سوالات توسط برگزار کننده آزمون بر اساس معیار دشواری سوال
  • امکان برگزاری آزمون در شبکه‌های متعدد اجتماعی
  • امکان انتشار پاسخنامه‌ازمون در شبکه‌های اجتماعی
  • امکان انتقال آزمون در وب سایت کاربران متعدد

 آیا برای شرکت در آزمون که آنلاین زودبیست لازم است نرم افزار خاصی داشته باشیم

برای شرکت در آزمونک آنلاین زودبیست تنها به یک مرورگر لازم است. برای انجام این کار می‌توانید در سایت زودبیست وارد شوید و با ورود به این بخش در آزمون شرکت کنید.

جمع بندی

موسسه زودبیست یکی از موسسات موفق در زمینه‌ی کنکور و برگزاری آزمون‌های آنلاین می‌باشد و شما برای شرکت در این آزمون ها می‌توانید از همین حالا اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات از آزمون های آنلاین موسسه زودبیست می‌توانید از یکی از راه‌های ارتباطی درج شده در سایت استفاده کنید و به کارشناسان ما متصل گردید. با زودبیست می‌توانید یک قدم به اهداف تان نزدیک تر شوید و با برنامه جامع و صحیح به سمت اهداف خویش حرکت کنید.

دیدن قبولی های زودبیست

ثبت نام طرح مشاوره زودبیست