پیج برنامه ریزی درسی در اینستاگرام میتونه کلی اطلاعات مشاوره ای و اخبار روز رو دراختیار دانش آموزان قرار بده اما بهترین پیج برنامه ریزی درسی در اینستاگرام پیج اینستاگرام زودبیست با بیشترین دنبال کننده بوده که به روز ترین اطلاعات مشاوره ای رو در اختیار دانش آموزان قرار میده. در انتهای مطلب آدرس پیج برای شما قرار داده شده است. موسسه زودبیست معتبرترین موسسه آموزشی کشور با قبولی های کنکور و تیزهوشان و شیوه مشاوره ای برتر با کلاس های آموزشی ، آزمون و طرح مشاوره در بین اولین های کنکور قرار دارد. زودبیست خوبه یا نه رو به مقاله دیگه ای واگذار می کنیم.

مقدمه

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا محسوب می‌شود که بازدیدکنندگان آن به مراتب بیشتر از سایت‌های متعدد است. اکثر کسب و کارهای امروزی علاوه در وب سایت مشغول فعالیت در اینستاگرام نیز می‌باشند. بسیاری از مشاغل اعتراف می‌کنند که بازدید محصولاتشان در اینستاگرام و میزان فروششان در آن بیشتر از وب سایت آن‌ها است بنابراین لازم است چه به عنوان مدیر و چه به عنوان کاربر، اهمیت ویژه‌ای برای این بخش از کارتان قائل شوید. یکی از محتواهایی که در اینستاگرام استفاده می‌شود، مصوبه های آموزشی و برنامه ریزی درسی می‌باشند که مورد علاقه دانش آموزان، دانشجویان و کنکوری‌هاست. البته که این آموزش‌ها تنها بدین موارد محدود نمی‌شود و گاها آموزش‌های هنری و مشاغل آزاد نیز در آن به چشم می‌خورد. ما در این مقاله قصد داریم محتواهای آمورشی و پیج برنامه ریزی درسی در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم.

پیج برنامه ریزی درسی اینستا

 محتواهای آموزشی و برنامه ریزی درسی

از سال‌های گذشته تاکنون وبسایت‌ها و پژوهش‌های بسیاری مشغول به تولید محتواهای آموزشی بوده اند. دوران کرونا نیز برای این جریان یک سکوی پرتاب محسوب می‌شود چراکه آموزش‌های موسسات و کانون‌ها به صورت حضوری لغو گردید و تا مدت بسیاری فعالیت بخش حضوری را در پی نداشتند و تمامی فعالیت‌های آن معطوف به فعالیت‌های مجازی و اینستاگرامی شد.
موسسات کنکوری یکی از موسساتی بودند که در این زمان نیز فعالیت خود را متوقف نکردند چرا که آزمون کنکور در شرایط کرونا نیز همچنان بر قوت خود پابرجا مانده است و هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر آن گرفته نشد؛ بنابراین لازم است که ما نیز از فرصت‌هایمان غافل نباشیم و این‌گونه از فعالیت‌ها را هرچند به صورت مجازی نیز دنبال کنیم.

پیج‌ برنامه ریزی درسی علاوه بر انتشار محتوای آموزشی خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهند که شامل ارائه مشاوره آنلاین، ارائه برنامه ریزی درسی و انتشار محتوای انگیزشی نیز می‌باشد. موسسه زودبیست یکی از موسساتی است که فعالیت‌های این چنینی خود را در قالب پیج آموزشی و انگیزشی در اختیار دانش آموزان کنکوری و دبیرستانی قرار می‌دهد.

ارائه خدمات مشاوره از پیج های برنامه ریزی درسی

عمدتاً مدیریت این گونه از پیج‌ها به دست افراد کارشناس و مشاوران موسسات سپرده می‌شود. بدیهی است که شرایط کنکوری و استرس بیش از حد اجازه برنامه‌ریزی دقیق و موفقی را به دانش آموزان کنکوری نمی‌دهد و بسیاری از آن‌ها برا‌ی دریافت برنامه دقیق و منظم به سراغ مشاور و موسسات تحصیلی می‌روند. موسسات درسی نیز باتوجه به پلتفرم های موجود و سوابق مشاوره‌ای خود یک برنامه منظم و منسجم را برای دانش‌آموزان ارائه می‌کنند که درصورت پایبند ماندن دانش‌آموز به آن نتایج مطلوبی حاصل می‌شود.

هدف از انجام این گونه از برنامه ریزی ها استفاده بهینه از شرایط وقت و توانایی دانش آموز است. هدف اول برای انجام این کار تعیین هدف است و راهکارهای دستیابی به هدف نیز پلتفرم هایی است که توسط مشاور به دانش آموز پیشنهاد داده می شود. در اینجا لازم است که ارزیابی های صورت گیرد و میزان پیشرفت دانش آموز به همراه برنامه سنجیده شود. بدیهی است که این کار توسط مشاوران تحصیلی صورت می‌گیرد و بسیاری از مواقع این امر به صورت مجازی و از طریق پروژه های آموزشی دنبال می شود. موسسه زودبیست به یکی از موسساتی است که از طریق پیج اینستاگرامی خود برای خدمات مشاوره و برنامه ریزی را در اختیار شما قرار می دهد و مناسبات آموزش و انگیزشی را منتشر می نماید.

 چرا به برنامه ریزی درسی احتیاج داریم

  • برنامه ریزی درسی می‌تواند اطمینان خاطر و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و در شرایط اصلی کنکور، شما را با آرامش بیشتری مواجه کند. این اطمینان خاطر در شرایط کنکوری یک برد بسیار مهم تلقی می‌شود و می‌تواند در میزان موفقیت شما نقش بسزایی را ایفا کند.
  • هماهنگی میان برنامه‌های روزمره و روند تحصیلی یکی دیگر از دستاوردهای برنامه ریزی تحصیلی است. با استفاده از این پلتفرم از درگیری مابین برنامه‌های زندگی دانش‌آموزان جلوگیری می‌شود و آرامش خاطر بیشتری برای دنبال کردن اهداف برای دانش آموز به همراه دارد.
  • با داشتن برنامه ریزی مناسب می‌توانید اهداف خود را ارتقاء بخشید و ایمن ترین گزینه را از اهداف خود انتخاب کنید. این کار می‌تواند به صورت بهینه و بیمه شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند.
  • بسیاری از برنامه ریزی تحصیلی رویدادهای غیر منتظره برای دانش آموزان کنکوری را پیش بینی می‌کند و با توجه به پیش بینی این اوامر، دانش آموز از برنامه خود عقب نمی‌ماند و همواره به صورت یکپارچه به سمت اهداف خود حرکت می‌کند.
  • به وجود آمدن جو رقابتی در ذهن دانش آموز یکی از مهم‌ترین ارکانی است که به دانش آموز کمک می‌کند تا بتواند مسیر رشد و ارتقاء را در پیش بگیرد.

جمع بندی

پیج برنامه ریزی درسی زودبیست

برنامه ریزی تحصیلی یکی از مهم‌ترین ارکانی است که می‌تواند در ارتقائ تحصیلی دانش آموز به ویژه در شرایط کنکور موثر باشد. می‌توان گفت که هیچ امری به اندازه برنامه ریزی صحیح و منسجم در میزان موفقیت در کنکور موثر نبوده و افراد موفق در کنکور سالیان قبل نیز همواره به این امر اشاره داشته اند. موسسه زود بیست با کارشناسان خبره و متخصص آماده ارائه هرگونه مشاوره و برنامه درسی است. پیج اینستاگرام زودبیست یکی از راه های ارتباطی ما بین کابران و کارشناسان می‌باشد و در حیطه تولید محتواهای انگیزشی و آموزشی فعالیت‌های تخصصی دارد. برای برقراری ارتباط با کارشناسان زودبیست می‌توانید از یکی از راه های ارتباطی موجود استفاده کنید(تماس با ما) و برای بدست آوردن موفقیت در کنکور یک گام رو به جلو بردارید.