قیمت مشاوره تحصیلی شده روز و شب شما و من میدونم که به فکر جیب بابا هم هستین و از اینور دوست دارید بهترین مشاور و تدریس هم داشته باشید. پس با ما باش تا بهت بگم زودبیست برات چیکار کرده رفیق دوست داشتنی خودم.

مقدمه

با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بسیاری از دانش آموزان کنکوری به دنبال این هستند که مشاوران کم‌هزینه و باتجربه را برای خود انتخاب کنند. شرایط کمبود وقت نیز این ترجیح را برای آن‌ها به وجود آورده است که مشاوره آنلاین و غیر حضوری را به حضوری ترجیح دهند. موسسه زودبیست نیز در این تلاش است که بتواند خدمات مشاوره‌ای و آزمون را با بهترین قیمت برای شما ارائه کند. این موسسه یکی از موسساتی است که هزینه‌های مشاوره آن به نسبت سایر موسسات بسیار کمتر می‌باشد و دانش‌آموزان بسیاری را به همین منظور به سمت خود جلب نموده است. طرح مشاوره زودبیست نیز جزو بهترین طرح های کشور و از استقبال زیادی روبرو شده است

 قیمت مشاوره تحصیلی

قیمت مشاوره تحصیلی زودبیست
قیمت مشاوره تحصیلی به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد موسسه های معروف کنکوری در عمل مبالغ بیشتری را برای مشاوره دریافت می‌کنند و مشاوران به نام، تعرفه بیشتری را برای ارائه مشاوره در نظر دارند. بنابراین برای آنکه بدانید چه میزان مبلغ را برای دریافت مشاوره باید بپردازید، لازم است که موسسه و مشاور مورد پسند خود را پیدا کنید و بر اساس آن هزینه‌ای را بپردازید.
عمدتاً مشاوره‌های تلفنی هزینه کمتری را دارند. در صورتی که مایلید مشاوره به صرفه‌تری را تجربه کنید می‌توانید مشاوره تلفنی را برای این امر انتخاب کنید. مشاوره تلفنی علاوه به اینکه هزینه کمتری را دارد یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که شما با انتخاب این نوع از مشاوره دیگر لازم نیست هزینه‌ای را برای ایاب و ذهاب صرف کنید.
همچنین مشاوره به صورت آنلاین و تلفنی نیز وضعیت دیگری دارد و آن این است که زمان محدودی برای مشاوره در نظر گرفته نشده است و شما می‌توانید تا هر زمان که به هدف خود از انجام مشاور برسید این مکالمه را ادامه دهید. مشاوران زودبیست نیز این آمادگی را دارند تا هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری به شما خدمات مشاوره ارائه کنند. تمامی مشاوران زودبیست از میان رتبه‌های برتر کنکور انتخاب شده‌اند و تجربه موفق در این زمینه دارند؛ بنابراین می‌توانند بهترین راهنمای شما در این حوزه باشند و بیشترین کمک را به شما در این زمینه ارائه دهند. اگر مایلید که از قیمت مشاوره با زودبیست مطلع شوید، همین حالا با یکی از شماره های موجود در سایت (02122727391)تماس حاصل کنید و به مشاوران زودبیست متصل گردید.

مشاوره کنکور با زودبیست

موسسه زودبیست در تلاش است که به جز داوطلبین موجود در شهر برای سایر داوطلبین کشور نیز خدمات مشاوره‌ای تهیه کند. داوطلبانی که قصد دارند از موسسه زودبیست نیز مشاوره کنکور دریافت کنند می‌توانند به صورت آنلاین و حضوری از این خدمات بهره‌مند شوند. موسسه زودبیست بهترین خدمات مشاوره‌ای را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا تمامی داوطلبان‌کنکوری، حتی آنان که از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نیستند نیز بتوانند از خدمات مشاوره‌ای ما استفاده نمایند. با برقراری تماس می‌توانید از کیفیت مشاوره با مشاوران ما اطلاع حاصل کنید و در صورت رضایت این امر را به صورت مستمر ادامه دهید.

قیمت مشاوره تحصیلی چگونه برآورد می‌شود

هزینه مشاوره تحصیلی نیز مانند سایر خدمات مشاوره‌ای به صورت ساعتی برآورد می‌شود و به نسبت نوع موسسه ارائه دهنده خدمات و یا فرد مشاور نیز کم و زیاد می‌گردد.
برخی از مشاورین مطرح کنکوری نیز به دلیل دارا بودن شهرت نرخ های مشاوره‌ای نجومی نیز پیدا کرده‌اند. موسسه زودبیست نیز این افتخار را دارد که با زبده‌ترین و بهترین مشاوران کنکوری، مناسبترین قیمت را به شما ارائه کنند.

اهمیت استفاده از مشاوره کنکور

رقابت داوطلبان در کنکور سراسری هر سال سخت تر می‌شود و داوطلبان باید متکی بر یک برنامه منظم و منسجم پیش روند تا بتوانند از سایر رقبا پیشی بگیرند. بدیهی است که تنها افرادی می‌توانند به شما در این امر کمک کنند که خود تجربه مشابه داشته اند و این تجربه را با موفقیت به پایان رسانیده اند.
این افراد به شما برنامه ای را ارائه می‌کنند که برای خود یا دیگری نتیجه مثبت در پی داشته است. مشاور برای شما برنامه ای تهیه می‌کند که شما با مدت زمان کم خود و شرایط کنکوری نمی توانید برای طراحی و تدوین آن وقت بگذارید. به همین منظور می‌تواند در وقت شما صرفه جویی شود و شما با فراغ خاطر بیشتری به استقبال کنکور بروید.

مشاور تحصیلی کیست

مشاور تحصیلی فردی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت آسان‌تری به یادگیری دروس خود بپردازید و بتوانید استرس خود را مدیریت کنید. وی از طریق ارائه مشاورات روانشناسی به صورت حضوری و آنلاین می‌تواند شما را در مطالعه صحیح دوروز راهنمایی کند. در زمان های منتهی به کنکور ممکن است برای دانش‌آموزان مسائلی به وجود بیاید که بتواند بر رونده درسی آنها تاثیر بگذارد در این زمان نیز می تواند به مشاور تحصیلی مراجعه نمایند و مسائل خانوادگی و نگرانی‌های خود را به آن انتقال دهند؛ همچنین می‌توانند با ارائه راهنمایی های لازم خود را برای حضور در این مسابقه آماده کنند.

وظیفه مشاور تحصیلی چیست

قیمت مشاوره تحصیلی با زودبیست
مشاوره تحصیلی وظیفه دارد که دانش آموز خود را برای گذراندن بحران درسی و روحی یاری کند و قیمت مشاوره تحصیلی برایش مهم نباشد و فقط به فکر کمک به دانش آموز باشد. وی وظیفه دارد نقاط ضعف و قوت دانش آموز خود را بسنجد و برای برطرف کردن آن یک راهکار عالی پیشنهاد دهد.  با وجود یک مشاور تحصیلی، خانواده‌ها نگرانی کمتری را تجربه می‌کنند زیرا برطرف کردن بسیاری از نگرانی های خود را به دست مشاور سپرده اند. مشاوران تحصیلی وظیفه دارند که چگونگی مدیریت زمان را چه در زمان قبل از کنکور و چه در زمان کنکور به دانش آموزان خود آموزش دهند و دانش آموز بتواند به صورت مستمر اداره وقت خود را در زمان کنکور در دست بگیرد.

مشاوره تحصیلی چه مزیتی دارد

  1. مشاوران تحصیلی می‌توانند برنامه درسی منظم را به دانش‌آموز پیشنهاد دهند تا دانش آموز بر اساس آن دروس کنکوری خود را به پایان برساند و وقت کافی را برای دوره آن‌ها داشته باشد.
  2. در موسسات کنکوری مشاوران به شما یاری می‌کنند تا بتوانید دروس خود را به حد نصاب لازم برسانید و در آزمون‌های آزمایشی عملکرد مناسبی داشته باشید.
  3. در بسیاری از مواقع مشاوران تحصیلی می‌توانند دانش آموزان خود را علاقه سنجی کند و آن‌ها را به سمت مسیر درست راهنمایی کنند.
  4. با کمک مشاور می توان راهکارهای تقویت حافظه را بیاموزیم و هر چه بیشتر از مطالب را برای مطالعه انتخاب کنیم.
  5. مشاوران تحصیلی در رشته های متعددی را برای یادگیری به دانش آموزان پیشنهاد می‌دهند و هر دانش آموز می تواند متناسب با ویژگی خود یک مورد را برگزیند.
  6. یکی دیگر از خدمات مشاوران تحصیلی این است که می‌توانند دانش‌آموزان را به جهت انتخاب رشته دانشگاهی راهنمایی نمایند.
  7. دانش آموزانی که با تنش و استرس بسیاری همراه هستند می‌توانند با کمک مشاوران تحصیلی به درمان این تنش‌ها و پردازند و روزهای منتهی به کنکور را با آرامش سپری کنند.

 زودبیست و مشاوره

در صورتی که برای انجام امور درسی خود به خدمات مشاوره احتیاج پیدا کرده‌اید فوراً با شماره‌های مندرج در سایت (02122727391) تماس برقرار کنید و مطمئن باشید که بهترین مشاوره و خدمات را همراه با مناسب‌ترین قیمت از کارشناسان زود بیست دریافت می‌کنید. بهترین قیمت مشاوره تحصیلی با زودبیست امکان پذیره.